JavaScript Vereist

Deze inhoud vereist JavaScript om correct te worden weergegeven.

Schakel JavaScript in en ververs de pagina.

Afstemming

Sturing naar niveauverhoging Beoordelingsformulier praktijkexamen - onderdeel Afstemming

Samenvatting onderdeel Ondersteuning rijtaken

Samenvatting onderdeel Ondersteuning rijtaken Hieronder vind je samenvattingen voor het onderdeel Ondersteuning rijtaken. Klik op het icoontje rechtsboven in om de pdf te downloaden, op te slaan en/of te [...]

Lesplan Afsluiting

Lesplan Afsluiting In deze video zie je hoe de afsluiting van de rijles eruit ziet.

Andere instructievorderingenkaarten

Andere instructievorderingenkaarten In het voorbeeld met Elif heb je een instructievorderingenkaart gezien zoals deze in de RIS methode wordt gebruikt. In je stage in fase 3 zul je zien [...]

Rol van de instructievorderingenkaart in de les

Rol van de instructievorderingenkaart in de les In deze les heb je Elif gevolgd en gezien hoe haar vorderingen bijgehouden worden op de instructievorderingenkaart (IVK). Je hebt gemerkt dat [...]

Achttiende les

Achttiende les Elif heeft ondertussen al zeventien lessen gehad. Bekijk de kaart goed. Wat kun je zeggen over de voortgang van Elif? Aan welke scripts is ze al toe? Waar wil [...]

Tiende les vervolg

Tiende les vervolg Kern van de les Je oefent met Elif het koppelen en schakelen. Je laat haar optrekken op een invoegstrook en laat haar zelf bepalen wanneer ze naar [...]

Tiende les

Tiende les Elif heeft al negen rijlessen achter de rug. Vandaag is haar tiende les. Je bekijkt haar instructievorderingenkaart. Elif kan script 1 tot en met 15 op stap 6 uitvoeren. Een [...]

Tweede les vervolg

Tweede les vervolg Beginsituatie Elif heeft haar huiswerk gemaakt. Je vraagt of ze wil instappen en beoordeelt daarmee meteen of ze script 3, 5 en 6 beheerst. Je laat haar uitstappen. [...]

Tweede les

Tweede les Elif heeft vandaag haar tweede les. Dit is een les van 1,5 uur.  Je bekijkt met haar de instructievorderingenkaart. Doelstelling Je bespreekt met Elif het doel van [...]

Ga naar de bovenkant